tisdag 24 maj 2011

Snygga mattorna Anna och Gunnel

K har varit på slutkontroll på sjukhuset och kom hem med ett stort Hans läkare är överraskad och mycket glad över hans snabba återhämtning.
"Du har ett mycket bra läkkött, prover och EKG på topp, du kan börja att arbeta så snart du vill"
"Ingen mer sjukskrivning behövs, du är välkommen på återbesök om 3 månader"!
4 mm regn fick vi på söndagsnatten, vaknade strax före kl 6 med värk i höftärret och underbenen på måndagsmorgonen. Hade sparkat av mej täcket, var troligen kall då vi sover med öppet fönster. Steg upp och tog 2 st Panodil, somnade kvickt om men drömde konstiga drömmar. Befann mej på ett tåg men när jag skulle stiga av fattades både handbagage, plånbok och ytterkläder. Rörigt tåg med mycket folk och inlåsta barn, supersnurrigt! Eftersom det blåste mer och mer under dagen satte jag mej ner och tittade på mattor och tapeter på nätet. Får sällan tid med det så här års och vi behöver både tapetsera i sommar och köpa nya plastmattor till groventrén. Jag kollade framför allt in tapeter där man rollar tapetlimmet på väggen istället för tapeten, också pensel måste användas men det är ingen nackdel. Klart intressant, något jag absolut vill testa senare. Både tapeter och mattor finns på http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=3361&func=&varuid= och http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=4034&func=&varuid= Mattorna är väldigt dyra men håller troligen flera år då jag använder plast endast på sommaren,

K både cyklar och kör gräsklippare nu och är tyvärr ALLTID kvällstrött!

Inga kommentarer: