söndag 15 maj 2011

Mirabella Bunny - född 22 april 2011

Jösses, det här är ju något jag verkligen glömt bort att berätta!
Ibland är världen så där härligt underbar, min husgud Bryan Adams har äntligen blivit pappa vid 51 år ålder. Hans flickvän är bara 31 år men somliga gillar ju äldre män och jag förstår henne till 100%. Underverket föddes på långfredagen och heter Mirabella Bunny Grimaldi Adams. Mirabeller är små söta plommon som växer vilt i Österrike och Bunny kan hon ju ha fått då hon anlände vid påsk :D Jag väntar med spänning på de första bilderna av henne och hoppas Bryan skriver många fina nya sånger nu. GRATTIS!
Wille - en gullig kille
Det har varit en skapligt bra helg och jag som inga barnbarn har får ändå ibland besök av en liten grabb med en räv bakom varje öra. Han tycker om att komma ut på landet och springa runt i "spenaten" så fort hans benen bara orkar. Katter gillar han skarpt, cyklar, bullar och glass är också toppen. Min son kallar han morfar och det är han ju också på sätt och vis fast han aldrig blivit far. Plastmorfar är en lika bra morfar som en riktig, huvudsaken är väl att morfar finns, ställer upp och bryr sej, inte sant?

De flesta är väl nöjda med Saades plats igår kväll, det blev ju en ganska spännande tävling.
Italien gick ju upp och snodde andra platsen på slutet och idag har jag lyssnat på deras låt ett par gånger. Jag gillar ju jazz och dansa kan man till den, inte så tokig alls faktiskt.

2 mm regn fick vi i natt, dropparna tvättade av frömjölet från växthuset och det var bra.

Inga kommentarer: