tisdag 29 oktober 2013

Ett litet tungt paket

Idag fick jag mailvägen reda på att jag hade ett paket från posten att hämta på Coop ca 1,5 km från vår lägenhet. Har aldrig varit där men vet på ett ungefär var det ligger. Vi har nämligen åkt förbi med bil ganska många gånger. 
Gpsn på mobilen gav mej bra färd beskrivning så jag tog en promenad dit. Det regnade lite men mest var det uppehåll och nu hittade jag nya affärer jag inte sett tidigare. Bra promenad för jag ville ha hem Bokashi ströpåsarna till hinkarna snarast. Jag komposterar ju på balkongen som den sanna "lantis" jag är. 
Ganska stor Coop affär förresten men jag blev inte imponerad. Ingenting var särskilt billigt där men många sorter fanns det att välja på. Vet inte men Coop har jag aldrig riktigt gillat, kanske för att Konsum var där mina föräldrar handlade.
Väl hemma blev det varmt te och smörgås, det smakade underbart gott. 

Inga kommentarer: