fredag 1 november 2013

Regnvåta gator

Jag har varit hos min äldsta dotter som också bor i stan och det är skön promenadväg till henne. Hon hade tvättstugan och var uttråkad, dessutom lånade hon mitt enda paraply sist hon var här. Det är alltid bra att ha ett paraply hemma för då behöver man det sällan ;0) Vi drack kardemumma kaffe och gott te och pratade om bara trevliga saker. Tiden går ofta väldigt fort när vi ses så det är tur att vi kan ses oftare nu. 
Sedan gick jag hem på regnvåta gator men något regn såg jag inte till. Det är mysigt att gå så där på kvällen i stan, friskt, och inte behöva ha bråttom. Mörkrädd har jag ju aldrig varit heller. Rånad kanske jag kunde bli i parken men säkert inte våldtagen, haha! 
Gamla kärringar tror jag nämligen de låter bli ;0} 
Jag såg tyvärr inte till ett endaste litet benrangel eller spöke fast det är Halloween :0(

Inga kommentarer: