tisdag 27 januari 2015

MatSmart.Se

Nu ska jag göra lite reklam för en bra sak. K var och hämtade första paket idag. Det kom med DHL till vår servicebutik. Bara 49 kr upp till 20 kg. Beställer man mycket och har råd kan man ta hemkörning. Av en händelse hittade jag deras hemsida förra veckan.
I söndags beställde jag och nu är lådan här. Snabbt och bra. Kolla in deras ide, den är så bra för det slängs ju väldigt mycket mat. Nu är jag en miljöhjälte också men det har jag nog alltid varit, haha
Vad beställde jag då? Sådana saker vi förbrukar ganska ofta. Pengar tjänade jag också, ca 150 kr med frakten dragen. Lådan kostade under 200 kr och vägde strax över 5 kg. Kolla in sidan du också matsmart.se
 Allt från skafferi, hälsa, disk o städ, djurfoder till storpack, absolut bäst! 

Inga kommentarer: