lördag 24 november 2012

Lätta att glömma bort

Lördagkväll och halsbränna, inget jag gillar precis fast det var länge sedan. När jag vandrade omkring med min trasiga höft i över ett halvår höll jag nästan på att förstöra magsäcken med alla värktabletter. Då kunde jag få halsbränna och åt pepsi duo ungefär som andra äter vitamintabletter. Halsbrännan nu beror på kryddstark mat, en krudus kaffebröd därefter och naturligtvis svart starkt kaffe. Försökte med Samarin med det hjälpte typ i 10 min sedan var brännan tillbaka.

Vid datorn kommer kraftiga pustar av citronblom, just nu en mycket äcklig lukt, får mej på gränsen till illamående. Normalt känns den doften väldigt somrig och väldigt sydlänsk. Pratade om att se Harry Potter, den första av de två sista filmerna på dvd nu i kväll. De har legat hemma länge men varken K eller jag har varit så sugna. Bara magvärken och halsbännan släpper så..........kanske......
Grattis till Agneta som fyller år just en månad före jul! 

Inga kommentarer: