torsdag 16 mars 2017

Poff, var tog tiden vägen?

Idag när jag tog en tur om stadsodlingen träffade jag en trevlig kvinna jag träffade i somras. Då blev det en trevlig pratstund för tid fanns. Sedan tog vi genvägen tillbaka tillsammans då hon bor nära Kanberget. Det ligger högt över min gata, javisst det var där det ouppklarade dubbelmordet ägde rum år 2004. Inte visste jag då att vi skulle bo så nära den platsen. 
Klart jag skulle ha knäppt lite fina vårbilder men det glömde jag bort. Solen försvann också runt kl 15 och det var inte lika skönt ute längre. Så det fick bli en bild på tomatplantor under blåröd belysning 😜
Vi åt en god nudelwok till lunch med tång-nudlar. De luktar hav med smakar toppen just i wok. Bandmodellen var perfekt här med nötfärs, spetskål och grönsaker.
Idag kl 10:00 för 38 år sedan föddes min mellandotter. Nästan ofattbart vad tiden går. Jag blev då 3 barns mor och hade några år kvar till jag blev 30 år. Stort ansvar men också massor av ork. Det var roligt att vara ung mamma då 😄
Om du har lust att läsa vad jag gjorde den 19 mars 2012 klicka här! 

Inga kommentarer: