torsdag 7 februari 2013

Spela och vinna

Jag har svarat på ännu ett av alla telefonnr som kan ringa under dagtid, då folk som jobbar kl 8 - 16 eller 9 - 18 troligen är på sina arbetsplatser. Till hemtelefonen alltså! Tänk, jag blir så trött för just nu är det elbolagen som slåss för att få nya kunder. Ett tag svarade vi inte i hemtelefonen alls när det var ett nr vi inte kände igen. Vi har gått så lång att vi har börjat prata om att ta bort den för alltid.....fast vi har en stor 3G mast om hörnet väntar vi nog lite till, för den fasta telefonin är fortfarande bäst. Det går dock framåt hela tiden och det är ju tur. 100% täckning kanske man inte kan ha alltid men nästan alltid!
En otrolig massa skräppost om olika spel online, lån av pengar överrallt och nya dunder vitaminer som hjälper för allt. Gnäller jag, ja lite kanske, är ju så nyfiken att jag måste kolla genom spammet också så ingen viktig e-post blir raderad.
Måste berätta något som jag tycker är kul. Hörde ju talas om Euro Jackpot som visades 1:a gången i fredags på svensk tv. 25 spänn kan väl många spela för, dra in på något annat till fredagskvällen kanske. Vi som den här månaden inte har något speciellt över, tänkte det får vi ta i mars. Då kom jag på att mitt spelkort på svenska spel har jag kanske pengar på. Har väl bytt kort men inte varit inne på datorn och mitt konto sedan 2005. Fick begära hem lösenord via folkbokföringen och javisst, 100 kr hade jag där. Det roliga var att min näst äldsta mailadress också fanns där så nu vet jag att jag haft kortet sedan 2000. Tog så K i hampan och så satte vi ihop en rad för den här fredagen via slumpen. Kanske finns det en viss mening med de pengarna som räcker till 4 st fredagars spel?!
♥ För spelar man aldrig så vinner man ju aldrig heller ♥



Inga kommentarer: