torsdag 10 februari 2011

Nya hörlurar och nya uppdateringar

Jag konstaterade just att det är dax för installering av en hel hög uppdateringar och då är det bästa att starta om datorn så de börjar fungera direkt. Tänker snabba på lite då jag inte vill sitta här halva natten med mina sprakande dåliga hörlurar. Jag köpte just ett par nya till mkt bra pris på Tradera för det är lite slit och släng här. Måste ha dom så jag inte stör efter 22 tiden och så hör jag bättre också.

Nu har K också lagt sej i någon sorts influensa, feber, ont i hela kroppen,
även i magen + en släng av illamående. Det blir säkert en 3-4 dagar på rygg med mycket sömn och dryck, förhoppningsvis är det samma sjuka M och jag haft också. Min skällande hosta är fortfarande kvar och den tar tid att få bort verkar det som.
- Ja ja, det är mycket på det området som farsan skulle ha sagt ;o)

Kylig natt efter en fin dag, få se hur många dar' vi får kallt nu, kanske 5 st?


9 Februari  2011

8 Februari 2011



Inga kommentarer: