lördag 1 januari 2011

Happy New Year - Happy New Year

ABBA klassikern surrar fortfarande i mitt huvud.
Dax att skåla och vråla - Ett Gott Nytt 2011 -
Som vanligt tar det nog några dagar att skriva rätt årtal,
undrar varför det ska vara så himla svårt jämnt?
Inga nyårslöften från mej, vaffe då för?
För mej var 2010 ett riktigt kämpigt, jobbigt och ett ganska uselt år.
Det man sår får man skörda heter det ju men jag vill ändå inte ha det ogjort!
Jag vill önska alla mina "ungar" ett bättre och finare år,
med nya jobb, nya möjligheter och nya utmaningar.
Jag önskar att ni får vara friska och krya, starka och envisa,
omtänksamma och givmilda, glada och stolta för att just ni finns.
Jag är säker på att 2011 blir ett toppenår - självklart fixar vi alla så det blir det!
God fortsättning på nyårsdagen :D

Inga kommentarer: