tisdag 17 januari 2017

P EZ Travel for girls!

Hej igen och ett gott nytt 2017!


Så sugen på att blogga igen efter typ 9 månaders uppehåll. 

Då börjar jag med, vet du vad en P EZ Travel är för något?
Jo en kisspip eller kisstratt för tjejer. Kolla nästa bild

Den har jag köpt från Kina för 19 kr. Här i Sverige kostar den från ca 175 kr
Snacka om skillnad på priset! 
Visst, den som säljs här är i silikon, den från Kina i formpressad plast.
Längre pip på den från Kina också vilket jag ser som en fördel.
Lätt som en plätt är pipen att ta med i väskan också.

Hatar du äckliga toasitsar, bränner dej lätt på nässlor eller vasst gräs när du 
måste kissa bakom en buske på landet eller i skogen ?
Då är det här en jättebra sak för dej och om du tycker om att stå när du kissar.
Kan vara jobbigt många gånger att sitta på huk också ibland.


Jag har länge haft kvinnopottan, den är toppen att ha med på resan t.ex,
vid sängen eller i trånga utrymmen, inköpt år 2001.
Glömmer aldrig när jag frågade vår kvinnliga ingenjör på jobbet om hon visste vad jag hade köpt?

- En gräddkanna att ha på landet, sa hon! 



Nollgradigt nu i stan, vi har en knepig vinter i år igen.

Tycker så synd om alla barn, mycket mindre att göra utan snö!

Ljuset är på väg tillbaka, det märks ju på kvällarna.
Hörs snart igen, bye😸

Inga kommentarer: