onsdag 9 december 2015

Tid att knäcka hasselnötter

Många plusgrader, lite solsken men väldigt gråruggigt. 
Vår dotter kom hem igår eftermiddag från sjukan. Falsk alarm, hjärta, lungor, galla och blodtryck helt ok. Hon fick rådet att åka ambulans av 1117. För unga personer med ev hjärtproblem kan det vara allvarligt när det gör så ont. 
K jobbar på och knaprar 3 st Voltaren kapslar om dagen, det verkar funka. 
Jag börjar sakta men säkert komma överens med mina nya tänder. Det tar tydligen sin lilla tid. Liknar morfar när jag skrattar och det är väl positivt, haha
Har börjat knäcka hasselnötterna jag plockade i höstas till nötkakorna. Oj vad hårda de är i år, ingen kraft i handlederna alls. De är jättegoda!
Lackade av Emy som alltid!
Måste be om hjälp i morgon annars får jag skavsår och förstörda julnaglar.

Inga kommentarer: