tisdag 17 september 2013

I vårt sovrum

Det här är vårt sovrumsfönster och klara dagar vid 8-tiden ser det ut så här. Det har tagit några veckor att vänja sig vid den varma inomhusluften och ett fönster har stått på glänt hela tiden här i rummet. I natt sov jag väldigt bra och det beror säkert på att natten var ovanligt sval. Gatan utanför stör inte nattsömnen men ovanliga ljud får oss fortfarande att hoppa till. 
Där på fönsterkarmen blommar äntligen min sweet chili"Queen Ester" igen och den röda hibiskusen trivs med att ha kyla om fötterna dag som natt den här årstiden.
Idag står jag åter bland flyttlådorna en stund. Mycket saker som vi inte kan ha här, mycket saker som vi kanske borde sälja eller ge bort. Några böcker saknar jag och några kryddburkar, de finns någonstans om jag bara orkar leta ;0}
Nu ska jag åter ut och gå en stund till en nyöppnad återvinningsbutik och se om jag får lite inspiration att sälja på Tradera igen! 

Inga kommentarer: